خبرگزاری مردمی سیستان و بلوچستان


کد: 14583
۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۳
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان:

بیش از ۱۰۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های سیستان و بلوچستان برقرار شده است

بیش از ۱۰۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های سیستان و بلوچستان برقرار شده است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۱ هزار و ۷۰۸ تماس مردمی طی ۱۰ ماهه سال جاری با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها این اداره‌کل برقرار شده است.

به گزارش اس.بی پرس، ایوب کرد اظهار داشت: استعلام وضعیت راه‌ها و تردد در دوران کرونا، گزارش مشکلات راه‌ها، شکایت رانندگان حمل‌ونقل بیشترین موضوع تماس‌های مردم با سامانه ۱۴۱ در این مدت بوده است.

وی تصریح کرد: با استانی شدن تماس‌های سامانه ۱۴۱ اطلاع‌یابی مستقیم از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، همچنین دقت در اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارشناسان این اداره کل به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سؤالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده‌ها و ناوگان حمل‌ونقل هستند.

وی افزود: آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها ازجمله اطلاعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آن‌ها دست یابند.

کرد خاطرنشان کرد: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان حمل‌ونقل عمومی از دیگر موضوعاتی است که شهروندان گرامی می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ آن را با مسئولان این اداره کل در میان بگذارند.

وی با اشاره به فصل سرما و شرایط آب و هوایی از مردم خواست پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

 

 انتهای پیام/

منبع : irna.ir

نظرات شما